Stammtisch Zürich

Der monatliche Stammtisch für alle in und um Zürich.

Pinnwand

Danke fürs Aufnehmen in die Gruppe! CU soon!
Hallo zusammen,
... was machen die Mitglieder dieses Stammtisches zu Silvester? Wir suchen noch nach entsprechenden Ideen.

LG CarAlo
Hey Danke für d'Ufnahm i dr Gruppe.
Ha jetzt allerdings nit so Optimali Vorussetzige.
Bi Im Baselbiet ufgwachse, jetzt im Fricktal däheime und schaffe mitte drinn im Aargau.
Aber gang an jedä Match vo dä ZSC, und sehr gärn au mol an e Stammtisch in Züri.
Bi Allerdings es Greenhorn, und kei ahnig wieso, aber Züri het scho öpis, nur ich noch nit so würklich e beziehig mit dr Stadt.
hey hey,
danke für d ufnahm.

freu mi uf de friitig.

bis glii
**********_1985 Paar
2.201 Beiträge
Viele Dank fürd Ufnahm
Viele herzliche Dank. Mir sind es verhürotets Päärli wo möcht de Horizont erwiitere. Nöchers findet ihr uf eusem Profil
********1001 Mann
3 Beiträge
Danke
Danke für die Aufnahmen freu mich mit dabei zu sein und neue Nette Leute kennen zu Lernen *juhu*
Hallo
Danke für die Aufnahme am Stammtisch und bis bald mal. *wink*
Danke
Danke für die Aufnahme. Bin noch neu hier. Freue mich neue Leute kennen zu lernen
**lp Mann
352 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Stammtisch Januar
********ates:
Planst du noch ein Stammtisch im Januar?

Aber klar doch, ist ja bereits ausgeschrieben:
Stammtisch Zürich
********ates Mann
7 Beiträge
stammtisch
danke Zep für der Zeit und dein Engagement als Moderator für diese Gruppe

Planst du noch ein Stammtisch im Januar?

Wunsche dich ein gutes Jahr 2019
Grusse MB