So ihr liärbe!
Nachdem mini holde Maid gnueg eus vorgstellt het in adnre Gruppene, bini ou endli ma dra zum Wort zcho
Mir sin BiCoupleUSA! Ja, s ächts US-Gspann wobi.... Nöd ganz! I, de männliche Teil - Jep, s git TATSÄCHLECH no Mönsche, wo wüsset wer sie sin, bi Dütsch-Amerikaner mit Sizilianische-Holländische Wurzle.
Odr wie echs ou gärn liärbevoll erchlär: Ech bi Cool wie en Ami, pünktlech wie en Dütsche, has Temprament vo de Sizilianer ond bi mengisch verpeilt wie en Holländer nachere Tüete grüens lol
Ah ja, Alt bini ja ou no! Naja, Mittelalter würdi säge. Glaubs mit 42 ghört ma gli nonig die Würmli vo dunne hueschte
Wohne tue ech im wunderschöne Aargau ond läb siit 2009 us Dütschland zuezüglet ind Schwiiz.
Mini bässre Hälfti, mis Kürbis, isch original Ami vo de Haarspitz bis zur Zäche! Sie isch heissi 37gi, ghört also ou nümm so ganz em Früschfleisch a, abr ou no lang nöd zum Walking Dead.
Wie ma unschwer cha läse.....das sin hier die lutschitigi Buechstabe wo annenand greiht es Wort bildet ond mehrere Wort ergebet im Beschtfall ou en ganze Satz, nähmet mirs Läbe nöd ganz so fescht ernscht ond liärbe flotti Sprüch ond viil lache.
Zwar sin mir aktuell no innere Fernbezihig, abr mir schaffet dra, das ech uf Amerika uswandere.
Da sie Bi-Sexuell isch, ond sech für eus beidi e zwoit Troumfrou wünscht, hani de Bfehl becho, mi drum zkümmere
Wie mir eus eusri Frou tüent vorstelle?? Naja, prinzipell sötts eifach passe zwüsche eus. Kei Zickekrierg, kei Iversuecht, defür viil Spass, Humor, Erotik ond gägsiitig unterstütze. Alles söll gliichberechtigt laufe.
Wennd allerdings dini Rundige hesch, en Vorbau wie die Schwiizer Alpe, dezue no langi Hor, hesch scho en riese Pluspunkt. Mini Muss cha mit ihre ca. 113kg ond Korbgrösse F da locker mithalte
S Alter sött nöd jünger wie 20gi abr ou nöd älter wie 40gi sii. Du söttisch mit Reptilie, Chatz ond Hünd chönne chlar cho, Tattoos ond Piercings liärbe ond e Schwächi für Motorräder, Trucks ond Outos wäri ou schön.
De Rescht erfährsch denn in eursrem Profil ond im direkten Dialog.
Mir freuet eus hier netti Kontakt chönne knüpfe.
LG
BiCoupleUSA