Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Region PF/CW/LB/LEO/BB
443 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Amene Samstignamittag im CW Lyssach

******eus Paar
464 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Amene Samstignamittag im CW Lyssach
Relativ spontan, nur mitmene ganz chline unterschwellige "Hiwiis" im Forum, si mir letschte Samstignachmittag ins CW Lyssach gange - tatsächlich het's doch dies und jene checket und het's zwüsche de Zeile chönne läse, was mir vor hei *zwinker* .

Wo mir in Lyssach acho si, het's dinne zersch doch ziemlich verwaiset usgseh - das aber au nume bis, nachdem dr Herr 2loveus d'Stäge abe voruus gange isch zum go "vorspure, was ächt so lauft, d'Frau 2loveus nackt, nur mit hohe Strümpf und hohe Stiefeli "bekleidet", nache cho isch und so gemächlichen Schrittes alleini i de Gäng ume glüffe isch - denne sind sie de "us de Löcher" cho! *zwinker*

Nach dies und jenere höfliche Begrüessig und leisem "Hallo" het sich de äs Grüppli imene Ruum mitere grosse Matratze wiedertroffe, wo sich de die nackti Dame nahtlos vo däm Mannequartett het la i d'Mitti näh - äs langs Fäderläse het's nit gäh: unmittelbar sind grad Zärtlichkeite ustuuschet worde - d'Manne hei sich dr Frau i dr Mitti und glichzytig sich au enand gägesiitig gwidmet *blowjob* - sie het schnäll alli Händ und was sie süsch no het im Isatz gha *wua* .
Nach einigem Gummi- und Tüechliverschleiss und enere fasch kollektive "Sperma-Bruschtgarnitur" het sich das Grüppli zfride ufglöst, um sich de später nur no zu viert wieder im Fumoir zum lockere Ustuusch z'träffe.

Leider hei mir wohl bim Lafere ä chli d'Zyt vergässe, so dass sich dr eint fründlich Mönsch het müesse verabschiede - also wäre mir eigentlich ja au heigange - aber äbe *zwinker* : nachem düschele isch de dr Herr 2loveus ä chli eher fertig gsi und isch sinere Liebschte scho mal i die lääri Bar ufe Couch voruus gange.

Dört isch är de vo däm andere fründliche Maa usem Fumoir alleini entdeckt und gfragt worde, öb är ächt öppis drgäge heigi, dass är ihn ä chli tüeg verwöhne, bis sini Frau au chömi - natürlich het dr Herr 2loveus nüt drgäge gha und so het ihn dä nätt Mönsch schön uf sini Liebschti vorbereitet *blowjob* , bis sie de au mal im Evaskostüm drzue cho isch und de die beide Manne ihre zäme hei chönne "zeige", wie guet sie sich zu ihrne Gunste "vorbereitet" hei *pimper* *leck* .

Das isch einisch meh ä schöne und z'friedene CW Bsuech gsi - umso schöner, dass die Wenige, wo ume sind gsi, au grad passt hei *top*
******ong Mann
45 Beiträge
Ja da wär me doch gärn ou mau derbi 😊
******eus Paar
464 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Imene CW guet möglich, wenn's passt *zwinker*
******eus Paar
464 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.