Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Region PF/CW/LB/LEO/BB
442 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Weil‘s so schön isch gsi: nomal CW Lyssach!

******eus Paar
463 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Weil‘s so schön isch gsi: nomal CW Lyssach!
Z'erläbe het's am letschte Samschtig wiederum mängs gäh *wua* - ähnlich dr Wuche vorab hetme zwar bim ine goh erneut s'Gfüehl gha, dass die "Bude" ziemlich läär isch *roll* - au dasmal het sich das de aber schlagartig g'änderet, als die hoch gstiefleti Nackti alleini durch d'Gäng g'spaziert isch und im Kino sich ersch mal kniend ihrem Liebschte sim Lustspänder gnüsslich oral "agnoh" het *blowjob* ...

Das afängliche Blaskonzert het natürlich sofort ä interessierti Zämekunft im Kino erzügt - einigi sehr asprächendi Herre inkl. äbeso reizvolle harte Argument hei sich scho mal i dr Nächi in Stellig welle bringe...s'Guete dranne isch au gsi, dass alli ringsum würklich sehr fründlich und zersch zrughaltend sind gsi *top* - äs isch geng schön, wenn me so öppis im CW so cha afah *top*

Us Bequemlichkeits- und Platzgründ heimer de gli mal ines grössers Zimmer disloziert, wo sich de die einte Manne grad vo 3ne Siite här um d'Frau 2loveus kümmeret hei und sich näbedra uf dr gliche Matte parallel ä zweite (Männer)Schauplatz bildet het *blowjob* ...
Nach und nach hei de die zwei Schauplätz "fusioniert", so dass äs Gängbängli entstande isch mit allem drum und dranne *wua* : sie liegend beidsiitig oral am tue *blowjob* , während grad däjenig, wo sich zwüsche ihrne Schänkle tief fickend ustoobet het, im gliche Takt em stehend Herr 2loveus sine tief verschlunge het... *blowjob*

Nachere finale Bruschtbesamig isch de mal äs Düschele nache gsi - und wieder wäre mir ja de "eigentlich" hei gange - mir si de aber glich nomal go "luege" *cool* :
die zweiti Rundi het de au grad uf Härzmatte mittemene Ringsumblaskonzärt *blowjob* *blowjob* *blowjob* agfange und isch mit de "neue" jüngere Teilnähmer näbedra im Tempel zumene erneute Gangbang usg'artet *wua* - die sympatischi und redseeligi Truppe het alles gäh, bevor meh sich de mal erschöpft fründlich verabschiedet het und mir später mit üsem Guete Fründ, wo au no dört isch gsi, dr Tag bimene Znacht z'friede hei la usklinge.
**mA Mann
3.117 Beiträge
Guet gmacht! herzlichi Gratulation
Lg
Tom
*******0853 Mann
26 Beiträge
Tönt nach meh! Werde mich mal einklinken. *doggy*
********Tian Mann
7.126 Beiträge
Mal eine Frage zu Lyssach. Wie kommt man im ÖV dahin & weg? Der SBB Fahrplan sagt nicht genaues, nur dass man meistens 20 Minuten laufen muss.
*******000 Paar
2.311 Beiträge
Im Online-Fahrplan Lyssach IKEA eingeben plus ein Purzelbaum und du bist da.
Der Bus fährt dich ab Burgdorf oder Lyssach hin *huhu* .
********an69 Frau
88 Beiträge
Mir mache sehr gärn mau mit… Jitz muess dFrou wieder fit wärde…
********Tian Mann
7.126 Beiträge
Zitat von *******000:
Im Online-Fahrplan Lyssach IKEA eingeben plus ein Purzelbaum und du bist da.
Der Bus fährt dich ab Burgdorf oder Lyssach hin *huhu* .
Danke ❤️
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.