Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
JC-Stammtisch Stuttgart
1702 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Vorstellungsrunde Teil Drei, schön bist Du dabei.

Herzlichen Dank
Freue mich mega auf neue tolle Beiträge und vielleicht auch schöne Begegnungen mit Herz und Seele. Bin sehr kommunikativ und sehr gespannt. Wäre schön, wenn ihr mich einfach mal anschreibt. Bin offen für viel neues. Sehr spontan, unterhalte mich auch gerne über Gott und die Welt und alles was gefällt und vielleicht bis bald. LG. *einhorn*
*********2024 Mann
7 Beiträge
Hallo zusammen ich komme aus der Region Bern bin neu hier und freue mich auf interessante neue Kontakte;) schreib mir doch wenn du interesse hast..
****adi Mann
14 Beiträge
Sali Zäme u danke

I läbe, wohne u arbeite sit 4 Johr in Bärn.
ha breitgstreuti inträsse.
Hofe dür di Gruppe neui Kontäkt, Erfahrige u Fründschafte chöne zmache.

Wünsch euch allne en schöne tag
Hallo zäme mi Name isch Micha21zuz, bi 21 und chumme us dr nöchi vo Bärn. Mis Ziu hie i dr Gruppe isch es neui Bekannschaftene schliesse und wenns passt oh neui Treffs zorganisiere.
****usy Frau
502 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Micha21zuz

Hoffäntlich neui Treffs für Di und nid für ä Stammi in Bärn, das mach ig scho.

Grüessli d Stammileitig.
*********r_07 Mann
41 Beiträge
Hallo zusammen

Ich wohne jetzt seid bald 20 Jahren in der Region Bern und fühle mich hier zuhause. Einzig mein Dialekt erinnert an meine Herkunft.
Ich freu mich Teil des Stamms zu werden, neue Menschen und ihre Geschichten kennenzulernen und den gemeinsamen Interessen zu frönen.

Bis bald
DeepWater
*****nis Frau
16 Beiträge
Hallöchen

Vielen, lieben Dank für die Aufnahme, komme zwar nicht ganz aus der Region, aber Dank meinem Liebsten bin ich oft im Raum Bern unterwegs.
Durch FB etc habe ich da auch schon einige Kontakte, dachte mir aber, es wäre schön sich künftig auch mal auf Stammis in dieser schönen Gegend auszutauschen/anzutreffen *zwinker*
Zusammen mit meinem Herrn und Partner @********nner , bin ich immer wieder und immer noch dabei, mich selber zu entdecken und kennenlernen...
Beide freuen wir uns auf einen schönen, interessanten und hoffentlich offeneren Sommer als es die letzten paar Monate war *mundschutz*

LG Delight
*********2021 Mann
16 Beiträge
Hallo alle zusammen!
Ich freue mich sehr, dass ich ein Mitglied eurer Gruppe sein darf und bin gespannt, was ich hier alles für Erfahrungen erleben und neue Leute kennen lernen darf. Schreibt mich doch bitte einfach mal an und dann schauen wir, was daraus wird.
LG euer Toni
****01 Mann
3 Beiträge
Hallo zusammen

Ich bin Berner, in der Romandie in die Swingerszene eingestiegen und da ich jetzt zurück in Bern bin freue ich mich neue Leute in der Region mit denselben Interessen kennenzulernen. Ich bin offen für alles, vor allem private Events aber auch Clubs.
Freue mich euch kennenzulernen *zwinker*

Gruss
Andreas
Danke für die schnelle Aufnahme in die Gruppe, freut us sehr dass wir dabei sein dürfen. Wir sind ein reiferes, offenes Paar aus dem Emmental und freuen uns über Kontakten mit, Paaren, Frauen und Männer. LG Susanne und Enzo
******o79 Mann
2 Beiträge
Tschou zäme
Merci für ufnahm i eurer Gruppe. I bi dr Ronny, 41i u chume us Bärn. I bi scho ab u zue ir Wält umecho, aber es zieht mi immer wieder zrügg uf Bärn. I welere Stadt chame scho einisch ums Parlament schwümme☺️

I bi relativ sportlech, liebes aber ou ds choche u ds ässe, ga viu id natur, ufe See, ufs SUP u gniesse mis Läbe. I bi nach längerer beziehig sit 4 jahr solo, u chume im momänt guet ds schlag drmit.

I dere gruppe erhoffi mir aber glich neui spannendi lüt dörfe lere ds kenne, sigs für zäme ds spörtle, ds ässe, eis ga ds zie oder was ou immer.

Erwartige hani nid viu, wenn de das me offe, ehrlech mitenang umgeit, wie mes im richtige läbe ou würd mache.

Wär me wot wüsse, uf mim profil hets no es paar infos zu mire wenigkeit.

Jäbet aui e schöne sunnti abe
Lg ronny
Hallo zäme,
Danke für die Aufnahme. Vielleicht findet sich ja hier eine nette Dame. Infos zu meiner Person findet ihr auf meinem Profil. Oder ihr fragt mich einfach.
Lg Thomas und e schöne 1. Ougschte
*hutab*
Tschou zäme! Ich bin Berner, als Single an netten Kontakten zu Frauen und Paaren interessiert. Zwischendurch auch mit Partnerin, sie will mit mir zusammen Kontakte mit Männern und Paaren. Wir haben da aber noch keine Erfahrung, also Freiwillige vor 😁.
*****012 Mann
4 Beiträge
Hey zusammen
Ich bin auf der Suche nach Frauen oder Paaren, die meinen sexuellen Horizont zu erweitern helfen. Ich würde gerne mal Pegging versuchen und einen Swingerclub besuchen. Freue mich auf dich/euch
****456 Mann
35 Beiträge
Merci für die raschi ufnahm id Gruppe.
Ig hoffe mau bim Stammtisch mit derbi si u euch kenne lerne. LG
****ru Mann
8 Beiträge
Hallo zäme
Ich bin kürzlich dem JOYclub beigetreten. Als Berner möchte ich mich mit Gleichgesinnten vernetzen. Als Mann mit einer Körperbehinderung hoffe ich spannende Menschen kennezulernen, den Austausch zu pflegen und nicht zuletzt Frauen für schöne Begegnungen zu finden.
Ich freue mich auf Dich!
Flöru
****th Frau
60 Beiträge
Hallo zämä
Merci vieumau für dUfnahm id Gruppe.
Ig bi ä Bärnerin, aso nid ä Houptstädterin, sondern i dr Nächi vo Biel gebore u ufgwachse. Sit mehrere Jahr wohneni itz im Kanton Solothurn.
Äs geit nüt übernes schöns Bärndütsch *mrgreen**g* u drum fröi ig mi, dass ig bi öich darf derbi si *g*
Ig würd mi fröie, dörfe nöii Bekanntschafte zschliesse u nätti Lüt lehre zkenne.
Häbet äs schöns Tägli.
Liebi Grüess
Natalie
*****y88 Mann
9 Beiträge
Hallo Zäme
Bi im Ämmitau ufgwachse und wirde zimmlech sicher ou mis läbelang hie blibe:) wüus haut eifach schön isch🥰
Leider si hie ganz viu chli verchlemmt, hoffe hie es par cooli Lüt kenne zlehre, wo chli offener zum thema sex igsteut si und ou Lust hei chli nöii sache uszprobiere. Suche hie vorauem abwächsligund nöii schöni Erfahrige.
Fröiemi uf jedes Mail vo öich und hoffe scho gli mau amne Stammtisch zhöckle=)
Hallo Zusammen
Vielen Dank für die rasche Aufnahme. Ich bin neu bei Joiclub. Monogamie ist nicht so mein Ding. Ich liebe fast alle Arten und oft Sex. Ich möchte ähnliche Leute treffen und mich mit ihne austauschen. Vielleicht treffe ich dort Jemand der ähnlich denkt denn ich kennen lernen darf. Ich bin gespannt und freue mich bei eurem Stammtisch dabei sein zu dürfen
*****978 Frau
3 Beiträge
Hoi zäme
Bi scho chli länger i dere gruppe, ha super lüt lehrekenne bi us kehrsatz

Nach ere lengere Zyt wo ig nüt mit BDSM ha tstüe gha, ha ig dsGfüehl, dass ig wieder parat wär für ne BDSM-Beziehig.
I ha vor zwöi Jahr ä liebenswärte und vertrouenswürdige Dom gha. I has sehr gnosse mi chönne la dsgheie und wieder ufgfange dswärde.
I liebe dsSpiu mit em Matchgfäu u wirde gärn bespiut.
Zu mine Vorstellige:
Da ig mit BDSM scho mehreri Erfahrige ha dörfe sammle, isch es mir wichtig, dass dr Dom ou erfahre, mit sich im Reine und keh Sadischt isch. Wichtig fingi ou, dass mi zuekünftig Dom sehr Iifüehlsam, Verständnisvou und eloquent isch und ä innerlechi Grössi het
Da ig brueflech iibunge und nume bedingt mobil bi, wärs schön wenn dä Zuekünftig us dr Region Bärn würd cho.
Its no zu mir:
I bi ä ufgsteuti und läbesfrohi Frou. Gärn pflege ig soziali Kontäkt, has gärn gsellig und lache sehr gärn.
As chunnt ou vor, dass dsMuu schneuer isch, aus dsNachedänke und hets ou scho gäh, dass da drus a Straf resultiert het😉.
I bi ziemlech devot, aber nid ganz so masochistisch. Ig liebe Schleg u dAtmosphäre bim Spiele, aber i stah ou sehr uf Mindfucking.
Wenn me weiss, wie mi näh, bini bereit bis zu mine Gränze dsgah, u bi besserem gspüre und kenne, se vielech ou dsverschiebe. Ha miner Gränze, mit mim vordere Dom scho fei chly verschobe...
Äs würd mi sehr fröie, wenn ig mi wieder dörft uf ene D/s-Beziehig IIlah.
****usy Frau
502 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
@*****978

Willkommen Anuk,

Doch für Alle Teilnehmer Innen des Berner Stammtisch.
Wir sind kein SM BDSM Kinky Stammtisch.
Da gibt es andere Treffen.

Doch Alle sind bei uns willkommen.

An Alle die SM BDSM Kinky leben, seit Vorsichtig mit Denen wo es nicht sind.
Es soll auch nicht ein Stammtisch im Stammtisch entstehen.

Und bitte an den Stammtisch Treffen in normaler Kleidung.

Danke für die Kenntnisnahme.

Eure Stammtisch Leitung.
Frabusy
Hallo zusammen

Danke für die Aufnahme in die Gruppe. Ich wohne erst seit 2 Jahren in Bern. Ich hoffe hier Leute mit gleichen Interessen kennen zu lernen. Ich freue mich auf gute Gespräche und neue Bekanntschaften
*****idh Frau
4 Beiträge
Hallo zusammen😌
Vielen lieben Dank für die Aufnahme!
Ich war bereits Mitglied bei euch und freue mich nach etwas JoyAbstinez, wieder part of the Stammtisch zu werden*zwinker*und vertraute, sowie neue Gesichter zu treffen.
E liebe Gruess
Floraidh alias Jsa
*******ler Mann
10 Beiträge
Hallo zusammen
Vielen Dank für die Aufnahme in die Gruppe. Ich komme aus Deutschland, lebe aber seit 25 Jahren in der Schweiz. Ich bin sehr offen und experimentierfreudig, interessiere mich für Kunst und Kultur und lerne gerne sympathische und interessante Menschen kennen.
******ard Mann
237 Beiträge
Sodeli, i bi o ume drbi. Danke für ds i d Gruppe inelah!
Grüess aune
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.