Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Junge Swinger Bayern
2933 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

mer / eg stelle öis vor

*********_7369 Paar
199 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
mer / eg stelle öis vor
Do chöit der üch Vorstelle
*********_7369 Paar
199 Beiträge
Themenersteller Gruppen-Mod 
Mer als erschts mol ;-)
hoi zäme

mer hei die Groppe gröndet da mer im Mettuland öppe mol Träffe organisieren,
ond mer gärn unzwunge Lüt lehre könne und das gärn anderi au mache.

Mer si onkompliziert ond wenn der me weit läse vo üs s Profil git no seinte oder andere här.
Ond süsch es Clubmail.

Liebi Grüss Gniessers
*****_82 Mann
11 Beiträge
Ein freundliches „Hallo“ Zusammen
Hallo liebe Mitglieder.
Freue mich sehr, dass es jetzt dies Gruppe gibt und man sich ungezwungen kennen lernen kann. Bin ein offener spontaner Mensch und freue mich immer neue Leute zu treffen.

Wünsche allen viele Spass und bis bald einmal. Lieben Gruss.
******870 Paar
31 Beiträge
Hallo zäme
Viele Dank für die Ufnahm in die Gruppe.
Mir wohne zwar nid direkt im Mittelland..hei aber nachwievor e starki Beziehung zum Gäu... 👍.
Si gspannt uf das wo sich do ergit.😁
Lg
*****e81 Frau
63 Beiträge
Hi zäme

Super heds endli klappt mit de Gruppe. Kenne ja scho paar lüt vo de diverse Aläss här. Isch immer weder toll die lüt wo me aube mit ne schriibt au mal persönlich kenne z'lerne.

E be in echt amel e reschte schücher als das ich im chat übere chume und bruche es bitz besi uftaue. aber wehe wenn losgelassen *zwinker*

Wenn der was weit wüsse, eifach frage. E bisse nid usser es seg gwünscht *zwinker*

Freu mi gli weder mau derbi zsi beme Alass
*******_ag Paar
16 Beiträge
Mer danke ebefalls förd Ufnahm *g*

einigi vo öich könne mer scho, anderi wärde mer velech no lehre könne *zwinker*

wenn mers chöi irichte, chöme mer gärn weder mou ane "Stammtisch" *zwinker* esch för öis met em chline Sohn haut ned emmer möglech, aber der heits sicher au ohni öis luscht-ig *zwinker*

wär öppis vo öis wett wüsse, oder öis nöcher könnelehre, darf öis gärn per CM kontaktiere *g*

Lg. WirZwei *zwinker*
*********ene23 Frau
11 Beiträge
Ein Nordlicht in der Schweiz
Guten Abend

und vielen Dank für die unkomplizierte Aufnahme.
Ich bin Heike 54 Jahre jung und ein Nordlicht aus Hamburg.
Groß geworden an der Elbe, viel an/ in und auf der Ost - und Nordsee gewesen, per Kajak, Drachenboot, zum Hochsee angeln oder als Schwimmerin und FKK -Fan............
Kam ich am 01. Februar 2016 in die schöne Zentralschweiz nach Luzern.
Zwar bin ich weiterhin häufig im Hamburger Raum, suche aber auch Anschluss zu offenen Schweizern/rinnen für gemeinsame Unternehmungen, schöne Stunden und wer weiß.....als Single noch ungebunden..,,,,,
Ich arbeite im psychiatrischen/Psychologischen Bereich und mit tibetischen Klangschalen im Bereich der Entspannung-Schmerztherapie ,
Ich bin aktiv im Drachenbootsport und mag angeln, auch auf der Hochsee, grillen, FKK und eigentlich alles was das Leben bereichert und verschönert....
Einen wundervollen Ausklang aus dem 1. Advent...wünscht Euch Heike *danke*
*******v_l Mann
36 Beiträge
Gute Idee!
Hoi Zämme

Vielen Dank für die Aufnahme *g*g

Ich bin in der Region Bern zuhause, strecke meine Fühler aber gerne auch mal in andere Gefilde aus.

Die *idee* einer Überregionalen Gruppe oder ggf. Stammtisches finde ich super. Vielleicht stirbt ja damit der "Kantönli-Geist"...

LG und hoffentlich auf das eine oder andere nette treffen.
******aks Paar
189 Beiträge
Zum Schifahre...
.....chöi mer und wei mer nid alli überschnurre, drum si mer natürlich ou für Alternative im chline oder grössere Rahme z'ha.... merci für d'Ufnahm und e wunderschöne Sunntig morn... Jürg und Heidi
*********ship Paar
21 Beiträge
Danke für d'Iladig
Hallo Zämä...

Danke viu mau für d'Iladig *danke*

Mir chömme usem schöne Emmetal und hei 3 chliini Hundlis *hund*
Mir si sehr flexibel, Mobil und offe zum neui Lüüt kenne lehre für gmeinsam Spass zha.

Vielech finde mir hie e Frou wo mit üs chli Zit wot verbringe und Spass zha...?

Es Grüsst Lady und Lord
*********n_ag Paar
59 Beiträge
Danke
Es freut uns hier Mitglied zu sein. Wir suchen, wie viele hier, Spass und mehr. Darf gerne über die Bettkante hinausgehen.
*****rot Paar
44 Beiträge
Hallo zusammen
Wir durften in diesem Jahr bereits einige von Euch persönlich kennenlernen (hey, nicht so wie das jetzt klingt *lol*) und freuen uns bereits auf die vielen gemeinsamen Erlebnisse die noch kommen.
******man Frau
6 Beiträge
Danke
Hi zusammen

Nun hab ichs endlich mal geschafft meine Mails zu checken...
Jedenfalls lieben *danke* für die Aufnahme in die Gruppe, auch wenn ich eher Richtung Zürich zuhause bin.
Einige kennen mich ja sicher aus dem Chat schon. *lach*

Bin 44 und schon was länger hier im Joy, meist trifft man mich im Chat an.

Leider konnte ich am letztem Treffen nicht teilnehmen da ich gesundheitlich verhindert war, wird sicher das nächste Mal klappen.
****o60 Mann
1 Beitrag
Vielen Dank für die Aufnahme
Wohne seit einem Jahr im Raum Solothurn. Komme aus der Ostschweiz, kann das von meinem Dialekt her nicht verheimlichen *zwinker* .
Freue mich neue nette Leute kennenzulernen.

Liebe Grüsse
*******1973 Mann
31 Beiträge
Hey
Viele Dank dass ich be üch darf derbi si. Chume us em Härze vom Mittelland, und velecht kennt mi ja scho öpper vo irgendwo här.

Be gspannt was mich da erwartet.

We öpper öppis möcht wüsse, darf er mir scho schriebe *g*

Liebe Guess
*********echt Paar
23 Beiträge
Schön dabei sein zu dürfen
Hallo an alle Mitglieder und Danke das auch wir hier sein dürfen.
Wir sind ein aufgestelltes Paar aus Österreich. Er lebt schon seit 13 Jahren im schönen Luzern und sie durfte dann im Jahr 2016 dazustossen.
Mit uns kann man immer Spass haben, lachen gehört einfach dazu! Aber genauso mal ein anregendes Gespräch !
Wer von uns mehr wissen möchte kann gerne unser Profil besuchen oder gern auch per CM .

Alex und Martin
*****ing Mann
11 Beiträge
Hallo
I bedanke mir für d'Ufnahm i dr Gruppe *g*
Fröie mi über Aktivitäte z'erfahre und am eint oder andere Alass eventuell debi z'si und nöii Lüüt kennezlerne. Wenn dir meh vo mir wettet erfahre, denn eifach aschribe *zwinker*
Wünsche Allne e guete Start i die nöii Wuche und e heissi Zyt...
********71ag Mann
26 Beiträge
Ich bin Stefan
Hoi zäme

Ich wohne im rum aarau Bade ond verwöhne ond experimentiere sehr gern ond offe för neus. Mini vorliebe im Profil send ke vorgabe sondern nor möglechi spelbereiche wenn sie das au gern het. Ich versueche au sehr gern neus ond neme gern au idee a vome gegeöber. Sie dörf au gern Mollig sie so wie en Prizessin wosech sehr gern lot lo verwöhne ond oder lang verwöhnt werde well bes sie of ture chont. Ich chan dominat sie ha aber kei problem wenn sie seit wos dore got ond bestemmt was wo wie wenn ond wie lang. Ich wörds au scho lang gern mol mete Pärli versueche aber ergend wie hets no nie past oder besser gseit erge wöhl ich i die rechtig no chli hemmige han do ichs no nie gmacht han metem Pärli. Es wer halt scho min Wonsch mech mol mete Pärli z treffe ond au das mol z versueche ond wenns passe wördi chönti mehr au vorstelle mech als Husfrönd zor verfüegig z stelle. Ich gsene d vorteil definitiev innere Fröndschaft+ ONS chöne mol intressant sie aber ned onbedengt das was ich onbedengt well. Es wörd mi mega freue vomene Paar oder vonere Frau öpis z köhre.

liebe grüsse
stefan
********a_76 Frau
1.837 Beiträge
Hallo Zusammen

Vielen Dank für die schnelle Aufnahme. Ich bin schon seit fast 10 Jahren Joy Mitglied (mit Unterbruch). Bin im Schwarzbubenland zu hause, bin verheiratet, habe zwei Hunde und fotografiere gerne.

Liebe Grüsse
Piri
****ig Paar
1.397 Beiträge
Hallo Zusammen
*danke* für die Aufnahme in die Gruppe. Wir sind seit fast 10 Jahren im Joy unterwegs. Wir freuen uns auf ein geselliges und freundliches Miteinander, neue Leute kennen lernen und dies in einer ungezwungen Umgebung. Sind zwar aus dem Schwarzbubenland, aber kommen gerne über den Jura ins Mittelland zu euch.

Liebe Grüsse

Die Syndig`s
******ero Mann
3 Beiträge
Sali Zäme
Sali Zäme, ich bi nach viele Johr wieder Solo unterwegs und freue mich drum sehr neui interessanti Lüt können zlehre.

Bi Wältoffe, a alle möglliche Theme interessiert, im bsundere an BDSM in allne Variante aber ich bin auch für alles andere z ha

Liebi Gruess
Mano
*****250 Mann
33 Beiträge
Hallo zäme
*danke* für d' Ufnahm i eurer Gruppe....

Ig bi us Lyss u wür mi über dä eint oder anger Kontakt zu eu freue.....

LG Dave
******eus Paar
463 Beiträge
Mir si es Päärli usem Mittelland, aktivi Swinger si mir scho länger, mir sind gärn und oft i de CWs und träffe dert gärn uf nätti und glichgsinnti Lüt. Äs würd üs freue, wenn mir da inne dGlägeheit würde becho, üs mit wiitere fründliche Lüt us dr Region chönne usztuusche.
*******_so Mann
30 Beiträge
Hallihalloooo
Danke euch für die schnälli ufnahm.


Ig bi usem Mittelland 😌 und würd mi über der eint oder anderi Kontakt freue.....

Grüessli 😌
****22 Mann
24 Beiträge
guete abig alli zäme
Viele Dank für d Ufnahm id Gruppe *g*

Hallo zäme, ich chume usem schöne Aargau,
ich freue mich, i dere Gruppe neui lüt känne z lerne,
bsonders gern würdi bekanntschafte mit fraue und paare mache.

Im moment, gsehd mer mich au no viel im chat,
ebeso würd ich mich freue, mal mit wem a paar verastaltige z gah.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.