Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Junge Swinger Bayern
2945 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

mer / eg stelle öis vor

*****ger Mann
75 Beiträge
Sali zäme chume us em Freiamt. Freue mi do zieh dörfe zsi und freue mi dcho uf spannend gspröch
****s74 Mann
18 Beiträge
ciao a tutti
vielen dank für die aufnahme.
ich wohne im berner seeland und bin vielseitig interessiert.
gerne komme ich mal an einen stammtisch.
lg stephu
*******83CH Mann
294 Beiträge
Hoi zämme 🥰 I danke eu viumaus fürd uffnahme I derä tollen Gruppe. Ig vo Langenthal u huff uffgrund derä super Gruppe nette lüts chönne chenne lehrä 🥰fauts öper e frog het...eifach meudä. I schriib, odr versueches ziitnah retour z schriibe. Ganz ganz viui liebi Gruess u gnüsset de dag na😘LG Robert
****s75 Paar
14 Beiträge
Hallo zäme
Danke für dUfnahm.
Mer wohne in Egerkinge und freuet eu eus echli meh Lüt us de Region kennezlehre und Gmeinsamkeite ustausche. Lg. Conny und Stefan
****ry Frau
68 Beiträge
Hallo liebe Gruppe. Ich wohne in der Region Gösgen und freue mich über neue Bekanntschaften aus der Gegend. Mein Profil ist gerade in der Umgestaltung daher steht dort noch nicht allzu viel. Leider wird es in der heutigen Zeit immer schwieriger neue Leute kennenzulernen, vielleicht ändert sich das ja hier 🙂 LG Memory
*****y26 Mann
6 Beiträge
Hey Zäme
Ig heisse Nico bi 26i und wohnhaft im Aargau
*********12345 Paar
1.028 Beiträge
Guete Morge allne
Mer freuid eus, dass mer do uufgnoh worde send 😀
Mer send d‘Claudia ond de Egon ond läbid in Reiden LU.
Mer hoffid of nätti Kontäkt i de nöchere ond wiitere Omgäbig.
Wenn ehr meh vo eus wänd wösse luegid i euses Profil oder schribet eus ungeniert a.
Mer wönschid aune schöni Pfingste ond scheckid liebi Grüess us em Wiggertal
Claudia und Egon
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.