Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Sauna Baden Württemberg
1975 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Sauna night Friday night

****_85 Mann
55 Beiträge
Themenersteller 
Sauna night Friday night
which one is better for Sauna night Das bad or trewa in Merzig? which one do you recommend please
thank you
******nic Mann
27 Beiträge
I only know Trewa in Rehlingen. Does Trewa still Hava a Sauna? Was there 20 years ago.
I prefer the Sauna in Das Bad. Sauna night is really nice there, because after 10pm you can swim naked in the wellness area.
**********likte Paar
275 Beiträge
But remember at the Lange Saunanacht it is extremely crowded, the completely "das Bad" is full of guests and because of this situation it is difficult to relax or enjoy an Aufguss. But at least it's surely interesting to meet other openminded Saunaenthusiasts. For example us *zwinker*
****_85 Mann
55 Beiträge
Themenersteller 
Zitat von **********likte:
But remember at the Lange Saunanacht it is extremely crowded, the completely "das Bad" is full of guests and because of this situation it is difficult to relax or enjoy an Aufguss. But at least it's surely interesting to meet other openminded Saunaenthusiasts. For example us ;)
that would be great to see you guys
****_85 Mann
55 Beiträge
Themenersteller 
Meine Erfahrung mit der langen Saunanacht am Freitag war leider nicht so toll, der Ort ist überwältigend überfüllt und laut, es gab keine Räume zum Entspannen, ich bin nach einer Stunde gegangen, ich habe nicht die ganzen 4 Stunden gewartet, für die ich bezahlt habe.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.