Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Fahrradfahren
2981 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Stammtisch

*******ngel Frau
1.054 Beiträge
Schade das keine Antwort kommt. Man sollte schon reagieren.
****fie Mann
18 Beiträge
@*******ngel
Finde ich auch,erst die Pferde scheu machen und dann kommt nix…
**********lower Frau
353 Beiträge
*alarm* *alarm*

Ik meld me dus af voor dit draadje, volstrekt belachelijk dit. Óf je doet een soort van oproep en houd het dan bij en geeft netjes antwoord op vragen of je laat dergelijke oproepen "ballonnetjes" achterwegen. Zwaar irritant dit soort nonsens. De Mods mogen degene ook echt wel aanspreken hierover. *gr2* *gr2*

Melde ich mich von diesem Thread ab, das ist völlig lächerlich. Entweder Sie tätigen eine Art aufruf/idee und behalten dann den Überblick und beantworten Fragen höflich, oder Sie lassen solche aufrufe weg. Sehr irritierend, so ein Unsinn. Die Mods sollten wirklich klar mit ihnen darüber sprechen.
********seDE Paar
687 Beiträge
Ich habe Sie auch angeschrieben und bekam die Antwort, das Sie lediglich wissen wollte ob Interesse bestünde und mehr nicht. Sie wolle am Wochenende weiteres bekannt geben. Ich habe der RE geschrieben, das es unfreundlich ist, auf bestehende Fragen nicht zu reagieren und wenn erstmal NUR eine einfache Umfrage zu erstellen einfacher gewesen.
*****aar Paar
2.682 Beiträge
Themenersteller 
Da wir viel fragen bekommen, wir haben die Möglichkeit diesen Stammtisch in einem kleinen Restaurant am Rande von Haaksbergen Overijssel zu veranstalten.
Wir denken dabei um mal zu schauen an den:
17.11.2023
Wir können bei einer Wiederholung evtl. Auch ein Haus für eine Afterparty organisieren.
Daar wij veel vragen krijgen, Wij hebben de mogelijkheid deze Stammtafel in een klein Restaurant in de buurt Van Haaksbergen Overijssel te organisieren. Wij denken erbij om te kijken aan de
17.11.2023
Bij een achterhaling kunnen wij ook een huisjes voor een Afterparty inplanen
****fie Mann
18 Beiträge
Ja prima hoor…
*******ngel Frau
1.054 Beiträge
Sorry ik ben eruit.
Ik haak af
***ch Mann
3 Beiträge
Goed iniatief. Ik zou mij graag aansluiten.
*****jan Mann
18 Beiträge
Moin, leider nicht dabei 17 nov
Helaas kan ik er niet bij zijn 17 nov
Lg jan
****lin Paar
4 Beiträge
Leider klappt es nicht trotzdem fiel Spaß
*****d01 Mann
21 Beiträge
Ich hätte Zeit *top*
*********erxxx Mann
51 Beiträge
3 uur rijden enkele rit is me op dit moment te veel van het goede.
Toch wel een mooi initiatief.
Succes en veel plezier!
******ter Paar
326 Beiträge
Wir haben interesse aber viel zu weit
*******l40 Paar
113 Beiträge
Jammer, we houden wel van een feestje wel met de bedoeling dat er uiteindelijk met elkaar een heerlijk spel ontstaat *g*
**********iebe3 Paar
91 Beiträge
Het idee is goed,maar ik denk dat de thema bedenkers misschien iets verrast zijn met de vele reacties en vooral de vraagwaar het plaats zou kunnen vinden,want het blijft verrassend stil. Wij zijn ook graag erbij,maar dat hangt af van waar en wanneer en nog wat van die vragen. Eén van die vragen was of de verhouding tussen stellen en single ( mannen) geregeld zou zijn,wat ons betreft is er geen bezwaar tegen een extra heer maar zo als gezegd alles een kwestie van gewenste hoeveelheden. Ook wij zijn benieuwd naar meer info. Maar het lijkt mij een heleboel geregel.
******ter Paar
326 Beiträge
Bij een stammtisch treffen maakt de verhouding stellen, mannen en vrouwen niets uit. Het is meestal een samenkomen om kennis te maken op een openbare plaats bijvoorbeeld een cafe.
Ik, de man, heb al vele stammtisch treffen in duitsland meegemaakt en die waren bijna altijd niet sexueel en in normale kleding. Het kan natuurlijk zijn dat de lokatie exclusief voor de stammtisch gehuurd wordt, dan kunnen er andere regels gelden of mogelijkheden zijn.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.